Openingstijden Kringloopwinkel Maandag t/m vrijdag 10:30 - 17:00 - zaterdag & zondag 12:00 - 17:00

Missie

Stichting DC Community Market is een maatschappelijke instelling, welke het welzijn van Rotterdammers wil bevorderen. Stichting DC Community market werkt zonder subsidies en beloningen aan het bestuur! Om inkomsten te genereren heeft de Stichting een kringloopwinkel in Rotterdam zuid, een Heilige Boontjes Koffiebar, een multifunctionele ruimte en een evenementen terrein.

Het doel van de Stichting is om het welzijn van de Rotterdammers te bevorderen. Dit doen wij o.a. door een gedeelte van de opbrengst te doneren aan goede doelen zoals:

• Sint voor elk kind
  • Goede doelen naar keuze

Daarnaast heeft Stichting DC Community Market diverse vrijwilligersplekken met leerprogramma’s om zo talenten in de mensen te vinden en deze te laten ontplooien zodat er uiteindelijk uitgestroomd kan worden naar betaald werk of in sommige gevallen een eigen onderneming. Hiervoor wordt een gedeelte van de opbrengsten gebruikt voor scholing, materiaal of andere benodigdheden.

Stichting DC Community Market helpt ook direct mensen in nood, waar andere instanties tekort schieten door o.a. inboedels te doneren aan mensen die dit hard nodig hebben.

Stichting DC Community Market werkt tevens nauw samen met de volgende partners:

•  Heilige Boontjes Koffie
  •  Stichting Sint voor elk kind
  •  Stichting Ontmoeting
  •  DC Sales & Marketing
  • Havenbedrijf Rotterdam
  •  Rotterdamse Uitdaging
  •  Gemeente Rotterdam
  •  WMO Radar/ wijkconcergies
  •  Theater- en filmproducenten

Ook doen wij complete huis- kantoor- winkelontruimingen, met diverse scherp geprijsde pakketten. Voor info mail naar info@stichtingdccm.nl

Stichting DC Community Market, Sterker door Strijd vanuit Saamhorigheid

Spullen over?

Neem dan nu contact met ons op

Uw spullen worden helemaal gratis opgehaald.

Privacyverklaring | Sluiten