Openingstijden Kringloopwinkel Maandag t/m vrijdag 10:30 - 17:00 - zaterdag & zondag 12:00 - 17:00

Huisregels

Bij Stichting DC Community Market gelden de volgende voorwaarden en gedragsregels:

–   Het is verboden te roken in het gehele pand.

–   Mandje verplicht! U zal hier ook op gewezen worden door onze medewerkers.

–   Geen enkele vorm van discriminatie.

–    Volg te allen tijden de aanwijzingen van de medewerkers van Stichting DC Community Market

–    Alle artikelen dienen alleen aan de kassa afgerekend te worden.

–    Stichting DC Community Market behoudt zich ten alle tijden het recht voor om de inhoud van uw tas te controleren. Bij diefstal schakelen wij de politie in.

–     Artikelen worden niet geruild tenzij anders afgesproken. Op electronische artikelen krijgt u 1 maand omruilgarantie bij technische gebreken. De garantie vervalt tevens indien er sprake is van onoordeelkundig gebruik door de koper. Garantie op vertoon van kassabon/ garantiebewijs.

–     Net binnengekomen goederen zijn niet voor verkoop beschikbaar.

–     Stichting DC Community Market behoud zich ten alle tijden het recht voor om indien onzes inziens er sprake is van een prijsverwisseling, een nieuwe prijsbepaling te doen of te wel het product (tijdelijk) uit de verkoop te nemen. Indien een artikel geen prijssticker (meer) heeft zal aan de kassa een nieuwe prijsbepaling gebeuren.

–      Artikelen die als set worden geprijsd worden ook als set verkocht. Het staat een ieder vrij de gehele set te kopen en maar een gedeelte mee te nemen. Het overgebleven deel kan dan weer geschonken worden aan Stichting DC Community Market.

–     Stichting DC Community Market neemt in principe alle nog herbuikbare goederen in. Een en ander zal echter eerst beoordeeld worden door een medewerker.

–     Reserveringen gebeuren enkel door middel van een aanbetaling. U ontvangt hiervoor een aanbetalingsbewijs. Goederen dienen binnen de afgesproken termijn te worden afgehaald. Indien dit niet gebeurd vervalt de aanbetaling en bent u uw geld kwijt.

–     Geschillen dienen direct gemeld te worden aan het bestuur.

Wij bedanken u bij voorbaat voor het naleven van deze regels

Bestuur Stichting DC Community Market

Spullen over?

Neem dan nu contact met ons op

Uw spullen worden helemaal gratis opgehaald.

Privacyverklaring | Sluiten