Openingstijden Kringloopwinkel Maandag t/m vrijdag 10:30 - 17:00 - zaterdag & zondag 12:00 - 17:00

Project Fix ‘N Fiets

Stichting DC Community Market is een project opgestart met statushouders. Als stichting stellen wij een fiets beschikbaar na een tegenprestatie. In eerste instantie is het de bedoeling dat de statushouders deze fiets zelf weer rijklaar maken. Indien dit geen optie is wordt er samen gekeken waar de persoon in kwestie het best tot zijn recht komt om zo integratie in Nederland te bevorderen.

Voor aanmeldingen of aanvullende informatie kun je contact opnemen met Dennis Terlouw.

Mail naar info@stichtingdccm.nl

Spullen over?

Neem dan nu contact met ons op

Uw spullen worden helemaal gratis opgehaald.

Privacyverklaring | Sluiten